woensdag 15 februari 2012

Logisch?

Welkom op mijn blog: techno-logisch!

Laat mij mezelf allereerst eens voorstellen. Ik ben Dennis Laureijs (24) en ik studeer Communicatie aan Fontys Hogescholen te Eindhoven. Voor het keuzetraject Content is King ben ik deze blog gestart over mijn passie voor technologie en de link met communicatie.

Wat kun je van mij (en deze blog) verwachten?
Met regelmaat deel ik hier mijn kennis en ervaringen over technologie. Volg mij dus om op de hoogte te blijven van alle nieuwigheden op het gebied van gadgets! Ook ga ik kijken naar technologische snufjes in de media, hoe wordt er bijvoorbeeld over deze gadgets geschreven in productadvertenties? Zitten er opmerkelijke dingen tussen die zó opvallen dat je ze niet meer vergeet?

Volg dus vooral mijn blog om te lezen over hoe je bijvoorbeeld door de 'verkooptechnieken' in productadvertenties kunt prikken bestemd voor consumentenelektronica!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten