dinsdag 8 januari 2013

Sneller, vaker, meer

De snelheid waarmee onze technologie in ontwikkeling is, is ongeëvenaard in andere facetten van ons bestaan. Een computer die je op dit moment koopt is volgende maand al zóóóóó vorige maand.

Wat ik vaak merk aan ouderen is dat zij dit tempo niet bij kunnen houden. Ik leg mijn vader regelmatig uit dat zijn gebruikersaccount op zijn Windows computer niet 'zijn website' is bijvoorbeeld. Zelf merk ik het ook, hoor. Ik doe ook niet eens meer de moeite om werkelijk álle vorderingen en uitvindingen te volgen. Het belangrijkste en meest innovatieve haal ik uit blogs en nieuwssites. 


Tips die ik je meegeef zijn;
  • Lees wat belangrijke spelers te zeggen hebben over nieuwe gadgets. Gebruik daarvoor blogs zoals www.gizmodo.com en nieuwssites. Nieuwssites hebben vaak een aparte categorie.
  • Loop eens binnen bij een elektronicawinkel en vraag gerust naar nieuwe trends op computergebied. Je hoeft tenslotte toch niets te kopen?
  • Vraag het eens aan een bekende met veel kennis over technologie.
Deze tips zijn handig als je wat meer te weten wilt komen over de nieuwtjes wat betreft technologie, ik hoop dat je er iets aan hebt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten