dinsdag 8 januari 2013

Goedkoop is duurkoop?

Zeer zeker niet. Vooral als je gaat kijken naar accessoires voor je computer, zoals kabels, is goedkoop vaak even goed als de duurdere merken.

Ik heb het natuurlijk over kabels, schoonmaakmiddelen, batterijen en andere bijkomstigheden. Je moet namelijk niet besparen op muizen en toetsenborden naar mijn mening. Het is de RSI of muishand niet waard, geloof me! Het is gewoon veel verstandiger om een HDMI kabel bij de Action te halen in plaats van bij Media Markt. Ik noem geen prijzen, maar een verschil van 75% op de aankoopprijs vind ik de moeite waard om te proberen!

Zelf bestel ik veel van www.dx.com, een webshop uit Hong Kong. Natuurlijk heb je te maken met een levertermijn van twee weken, minstens, maar dat is het waard. Geloof me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten