dinsdag 28 februari 2012

Raak me aan


Ik zeg het niet graag, maar stiekempjes doe ik het toch: ik had gelijk!

Een paar weken geleden blogde ik over een 'voorraadknaller' waarbij de iPad 2 middels een dagaanbieding werd verkocht. Nu worden alle rumoeren bevestigd en heeft Apple aangekondigd een nieuw product te introduceren op 7 maart 2012: de iPad 3!

Zit je dus te twijfelen of je een iPad kopen zal? Ik raad je aan om nog even te wachten! De afbeelding hierboven hint namelijk naar een retina display. Dat is kort gezegd een display met een extreem hoog aantal pixels per cm3. Dit gaat dus inhouden dat de iPad 3 met kop en schouders boven zijn voorgangers uitsteekt als het gaat om beeldkwaliteit!

Je raadt het al: ik haal 'm zelf ook! Iemand een iPad 1 kopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten